24.7.12

Burgery po raz drugi - tym razem serowe

Tomek zawsze w McDonaldzie wybiera podwójne Cheesebugery. Ja kręce się między Chicken McLegend, a Chicken Mayo.
Ale jaką bym miała radość z robienia w domu buły z filetem w panierce?



Chciałam się przypodobać Tomkowi i zrobić jego ulubione "czisburgery".
ALE koniecznie z takim serem jak w Macu - aż pomarańczowym i koniecznie lepiej, bo domowo :)


- bułki wg ilości głodnych,
- mięso mielone przyprawione wg własnego gustu,
-sałata,
- cebula,
- pomidor,
- ogórek kiszony,
- topiony serek w plastrach

Z mięsa mielonego formujemy płaskie kotlety i smażymy na patelni (najlepiej bez użycia tłuszczu). Powinny być dwa cienkie klopsiki na jednego burgera.
Cebulę szklimy na odrobinie oleju.
Sałatę płuczemy, suszymy, rwiemy na listki.
Pomidora i ogórka kroimy w plasterki.

Bułki przekrawamy w połowie, ale nie do końca. Wstawiamy je do piekarnika rozgrzanego do około 100 st. C i podgrzewamy.

W ciepłą bułkę wkładamy sałatę, kotlet, ser, ogórka, pomidora, znów kotlet, znów ser i cebulę.

Podajemy ciepłe.

17 komentarzy:

  1. Wyglądają profesjonalnie :) I z pewnością są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają trochę jak plastikowe ;) To moje pierwsze skojarzenie chyba przez ten ser :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Pewnie ser + lampa blyskowa, bo to był póóóóźny obiad :)
      Ale dla nas burgery serowe = tylko i wyłącznie pomarańczowy ser - jak w oryginale :)

      Usuń
  3. zjadałabym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm... naszła mnie ochota na coś takiego *_*

    zapraszam też do mnie :*
    http://makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez niemal godzinę myślałam, jakie mięso dodać do zakupionych frytek, po czym weszłam na obserwowane blogi i znalazłam :d Dziś na obiad, burgery z serem, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zrobione! Wyszły pyszne, choć nie miałam tak żółtego sera. A do mięsa dałam też trochę poszatkowanej drobno sałaty :D Mmm. :D

      Usuń
    2. :) Cieszę się, że się udały :)

      Usuń
  6. przepraszam a gdzie wyniki rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, a w buzi się mieszczą ;> hehe :D wyglądają apetycznie!

    OdpowiedzUsuń